
💥Нов директор започва да командва на "Герена"
Има доста иновативни идеи
- 30/07/2025
Климент Йончев официално започва работа в Левски тази седмица, като ще поеме ключовата роля на директор „Комуникации“. Макар назначението му да бе обявено още през април, тригодишният му мандат стартира от началото на август.
Назначението на Йончев е част от новата организационна структура на клуба, насочена към модернизация на управлението и засилване на връзката с феновете, медиите и партньорите. В съобщението от „Герена“ тогава се подчертаваше стремежът Левски да затвърди своя имидж като институция, отговаряща на най-високите съвременни комуникационни стандарти.
Климент Йончев е утвърден специалист в областта на стратегическите комуникации, маркетинга и управлението на събития. Сред най-знаковите му проекти е документалният филм „Гунди – Легенда за любовта“, чиято комуникационна кампания бе обявена за едно от културните събития на годината.
От клуба подчертават, че основната мисия на новия директор ще бъде развитието на бранда Левски – както на национално, така и на международно ниво, с фокус върху разширяване на възможностите за комуникация и стратегическо позициониране на клуба в модерната футболна среда, пише "Тема Спорт".
Назначението на Йончев е част от новата организационна структура на клуба, насочена към модернизация на управлението и засилване на връзката с феновете, медиите и партньорите. В съобщението от „Герена“ тогава се подчертаваше стремежът Левски да затвърди своя имидж като институция, отговаряща на най-високите съвременни комуникационни стандарти.
Климент Йончев е утвърден специалист в областта на стратегическите комуникации, маркетинга и управлението на събития. Сред най-знаковите му проекти е документалният филм „Гунди – Легенда за любовта“, чиято комуникационна кампания бе обявена за едно от културните събития на годината.
От клуба подчертават, че основната мисия на новия директор ще бъде развитието на бранда Левски – както на национално, така и на международно ниво, с фокус върху разширяване на възможностите за комуникация и стратегическо позициониране на клуба в модерната футболна среда, пише "Тема Спорт".